Garantie en RMA

Garantie en RMA

 
Terug naar klantenservice

Wij streven altijd naar maximale klanttevredenheid en een uitstekende service. Als een artikel bijvoorbeeld defect is, zoeken we uiteraard een passende oplossing.

Defecten

Indien u een defectmelding heeft, kunt u dit eenvoudig bij ons melden via uw Orderoverzicht.

Hoe gaat dit in zijn werk:

  • U zoekt de desbetreffende order op via "mijn orders".
  • U selecteert de juiste order en kiest (helemaal onderin) de order voor "meld RMA".
  • Vervolgens komt u in het RMA-formulier. Hier kunt u aangeven welk artikel defect is.


Nadat u alle gegevens heeft ingevoerd en verstuurd, ontvangt u van ons binnen 24 uur een e-mail met het RMA-nummer en de bijbehorende instructies. Het RMA-nummer dient u mee te zenden met de retourzending. RMA staat voor Return Merchandise Authorization.

Op de meeste artikelen zit standaard 30 dagen garantie. Deze garantie gaat in op het moment dat het artikel bij u of uw klant is afgeleverd. Sommige artikelen hebben een langere garantietermijn, denk hierbij aan een We-Vibe of artikelen van het merk Lelo. Bij deze artikelen wordt een apart garantiecertificaat meegezonden.

Manco levering

Indien u of uw klant per ongeluk een onjuist artikel heeft ontvangen, of er ontbreekt een artikel, kunt u dit ook melden middels het RMA formulier. Aangezien alle artikelen gescand worden bij het verlaten van ons magazijn, komt dit gelukkig zelden voor. Mocht het toch een keer gebeuren, dan zenden we het artikel uiteraard nog na.

U kunt de volgende producten aanmelden middels het RMA formulier

  • defecten
  • verkeerd toegezonden artikelen
  • ontbrekende artikelen / manco's


Meer uit Garanties:

Terug naar klantenservice

Telefoonnummer 0598 690 453

Wij zijn zeven dagen per week telefonisch bereikbaar

Onze klantenservice is nu gesloten!
 
Telefoonnummer